luni, 2 iulie 2012

Ora Presei

Elle Romania



Sa spun drept... cand am vazut cine e pe coperta revistei, nu  am vrut sa o cumpar. De ce ? Pentru ca nu sunt  fan Inna. Avem in minte ca revista Elle e revista de moda, e o revista diferita ( si chiar e ) ...de ce sa o puna pe Inna ( o cantareata atat de comuna si intalnita in ziarele noastre...care canta o muzica atat de comerciala) pe coperta?  Dar trebuie sa recunosc ca m-am inselat si ca au reusit sa faca un super pictorial si au reusit sa-mi schimbe  parerea despre Inna. Nu inseamna ca-mi plac cantecele ei, dar o apreciez mult mai mult pentru munca pe care o depune si e chiar de admirat acea mica fiinta. Sedinta foto de la Los Angeles a avut rezultate foarte bune.

Am mai gasit in revista un pictorial foarte interesant : Neo Samurai. Realizatorii ne sfatuiesc sa renuntam la elementele clasice si sa abordam imprimeuri aglomerate.

Am mai gasit un articol despre Lactate pe care l-am citit cu mare curiozitate si am aflat lucruri noi care anuleaza toate teoriile pe care le stiam din copilarie.

Si alt articol pe care l-am citit cu mare drag a fost '' Alegerile Elle pentru cele mai cool destinatii''
Cred ca a picat la tanc acest articol, pentru ca-i vara, pentru ca lumea trebuie sa plece in concediu si prietenii nostri de la Elle ne pot ajuta cu ceva sfaturi.

Normal ca sunt mult mai multe articole frumoase, eu v-am spus doar de cateva. Nu ramane decat sa cumparati revista si sa mergeti la plaja!

2 comentarii: