duminică, 23 ianuarie 2011

Wonder Lolita

Multi spun vreau sa fac, dar putini ajung sa si realizeze lucrul acela. Intr-o lume rece, in care multi  pun piedici si in care trebuie sa lupti singur pentru a te realiza Dana Maria Simion, designer vestimentar a gasit forta sa dea lumii culoare, stralucire si un strop de curaj.
A creat bradul Wonder Lolita, un brand care  aduce bucuria in sufletele voastre, va scoate la  iveala femeia indrazneata din voi si in acelsi timp inocenta. A gasit oameni care au avut incredere in ea si care au sustinut-o, stilistul Adina Buzatu care ii poarta creatile si Calin Chiver.  I-am pus cateva intrebari si iata ce ne-a raspuns.





Manghiuc Ramona: Ce te defineste pe tine ca designer?
Maria Simion: Sunt multe lucruri in care ma regasesc, cred ca cel mai vizibil dintre ele este culoarea si bucuria pe care imi doresc sa o transmit prin ceea ce fac.

Manghiuc Ramona: Am vazut ca nu esti la prima colectie lansata, cum privesc romanii creatile tale?
Maria Simion: Sa iti povestesc, inainte sa ma lansez ca si brand imi faceam haine doar pentru mine si pe strada cred ca eram privita ori ciudata, ori alfel dar nu am reusit sa imi dau seama daca in sensul bun, vreau sa cred ca in sensul bun pentru ca de multe ori imi vedeam anumite accesorizari la prietene. Cred ca hainele mele sunt indraznete si inocente in acelasi timp si din pacate inca oamenii sunt reticenti la asa multa culoare de frica sa nu dea gres, dar asta incerc sa schimb sa aduc putina veselie macar in tinute pt ca viata nu e usoara in Romania, toata lumea stie asta, nu trebuie sa o mai si aratam  prin ce purtam.

Manghiuc Ramona: Spune-ne despre colectia nou lansata?
Maria Simion: Fashion in love este numele ei si ca restul colectiilor si numele lor sunt extrem de pozitive! Colectia care te face sa zambesti plina de culoare si pe texturi extrem de fine pentru ca iubesc primavara si pentru ca atunci cand se incalzeste afara fiecare dintre noi devenim mai melancolici mai visatori mai ,,in love’’ poate ca niciodata in an. Sunt tinute extrem de complexe si elaborate sa intregim frumos acest tablou! Culori pastelate, multe aplicatii manuale, inimioarele si accesoriile nu lipsesc, celebrele deja turbane cu aplicatii manuale, pe care Adina Buzatu le poarta si le promoveaza cu placere, fac colectia una extrem de chic ...

Manghiuc Ramona: Intr-o lume atat de rea nu ti s-au pus piedici in realizarea colectiilor  sau evenimentului?
Maria Simion:Ma bucur ca ma intrebi, pentru ca imi doream sa vorbesc despre asta. Desigur ca am intampinat dificultati si desigur ca suntem obisnuiti sa trantim usi in nas, dar mergem mai departe pentru ca din fericire exista si oameni care in afara de a vorbii frumos in presa si a se lauda cum ajuta ei tinerii talentati, chiar o fac, iar eu am avut marele noroc sa ii intalnesc pe o parte din acesti oameni si vreau in mod special sa multumesc pentru tot ce fac pentru tinerii designeri si pentru cei care fac lucruri cu mare pasiune d-lui CALIN CHIVER un om care e aproape ireal, silistului Adina Buzatu care este o persoana fascinanta si desavarsita ....Oameni de o calitate deosebita care ne incurajeaza sa mergem mai departe ...Pe restul care ne-au pus piedici nu merita sa ii amintesc, prefer sa gandesc pozitiv si imi urmez drumul meu plin de optimism si culoare..

Manghiuc Ramona: Cum iti pot oamenii achizitiona hainele?
Maria Simion: Am un site de prezentare in care gasesc o parte din hainele mele si in curand magazin online  www.wonderlolita.ro, trimitem in toata lumea si datele de contact se afla pe site, si din fericire din data de 1 martie 2011, aducem putina veselie si culoare si in CFW STORE din Sibiu !


Cateva imagini din noua colectie:








5 comentarii:

  1. Designul vestimentar este una din artele aplicate special dedicate femeilor care se respecta si le place sa straluceasca, sa fie diferite si extravagante. Tot ce ai creat pana acum se regaseste in femeia puternica si tot odata indrazneata. Te urmaresc de cand ai inceput si te admir pt hotararea si devotamentul cu care lucrezi, esti o persoana simpla cred, o femeie care intelege femile si isi doreste ca ele sa fie mai frumoase, mai stralucitoare... Incerci sa le dai putin din putinul tau. Acest citat ti se potriveste perfect ''Scopul meu este sa ii fac pe oameni sa isi rafineze stilul prin hainele mele , fara a deveni victimele modei'' (Giorgio Armani). sper sa ajungi cel putin la fel de mare ca autorul citatului, daca nu mai mare. Te pup si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un exemplu bun de urmat.A ajuns undeva prin propriile puteri.Sigur munceste foarte mult ca cei care imbraca hainele create de ea,sa fie deosebiti,sa iasa din monotonie.Hainele sunt suberbe(mai ales acel sacou turcoaz)succes la linia vestimentara pentru copii;).Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo pisi o merti din plin,pentru ca esti foarte talentata si a iesit foarte misto sedinta foto,cat despre noua colctie.....foarte chic, doar sunt fanul tau INRAIT .. .Imi place mult ceea ce faci si multa bafta; sa ne vedem pe podimiurile de la Paris,Londra,Milano,Berlin,etc...ca potential ai slava domnului...PUPICIII

    RăspundețiȘtergere
  4. Numai cuvinte de lauda! Hainutele tale sunt superbe, pe mine una ma fac sa ma simt puternica si increzatoare imbracata in ele,pana acum nu aveam curaj sa ma imbrac asa, dar cunoscandu te pe tine mi ai inspirat curajul tau!Iti multumesc mult pentru asta!Iti doresc din tot sufletul sa aduci tuturor fetelor care iti vor purta colectiile placerea de a se simti increzatoare in sine si puternice!Mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si daca la celalat articol nu ne "lasa"sa comentam,e mai dificil cu logatul, o sa-mi scriu si eu parerea aici, scurt si la obiect-HAINELE SUNT F FRUMOASE SI INTERESANTE, M-ATI CONVINS SA VIN LA VOI SA-MI COMAND CEVA! SUCCES !!!
    Anca N

    RăspundețiȘtergere